May 4, 2008

Als de zon tevoorschijn komt....



Eindelijk is daar dan de lente.
Maar het gekke is dat de mens erg op de zon reageert.
Men gaat plotseling veel luchtiger met elkaar om en is minder somber als er ergens problemen ontstaan.
Ook voor ons mannen is er zoals de Engelsen het zo mooi uitdrukken "more eyecandy" want ja, er valt weer meer te zien als de dikke koltruien weer de kast in gaan.
Bijkomend effect is dat je meer verliefde stelletjes ziet die van het leven genieten.

Toch is het gek dat het weer zo'n invloed op de mens kan hebben.
Het is natuurlijk simpelweg een samenspel tussen lichaam en geest.
We moeten er maar van genieten zou ik zeggen want dat is een van de belangrijkste dingen in het leven.

"Kijken mag maar aankomen niet" heeft mijn eega aangegeven.
(Onderweg honger krijgen en thuis eten is mijn slogan.) en geloof me als je echt van iemand houd is dat geen probleem.
Kortom we gaan weer genieten van het prachtige weer in al zijn eigenzinnige vormen.
En een beetje uitzicht op een mooi balkonnetje kan geen kwaad en is altijd mooi meegenomen.

Neem van mij het volgende aan:
"Geniet van alles in het leven, de zon en de ontluiking van de natuur."
Ik wens een ieder veel zonnige dagen toe.

De Old Sailor,

No comments:

Post a Comment

Reageren mag......graag zelfs, maar houd het wel netjes.
Reactions are fine.....you are very welcome, but do not abuse the language

When This Life Ends A New Life Begins

  Dear Bloggers, Just before springtime comes and every now and then there’s a little ray of sunshine that brightens up the dark days of t...